Головна Майбутньому першокласнику Пам'ятки населенню Оголошення Контакти Звернення громадян
Розділи сайту
Робота шкільного центру "Порозуміння"

Розпочато заняття по роботі гуртка «Крок назустріч» за освітньою програмою «Вирішення конфліктів мирним шляхом. Базові навички медіації » (для учнів 7-х класів )

Шкільна служба розв'язання конфліктів «Порозуміння» працює з 2009 року - це команда підготовлених старшокласників-посередників (медіаторів) віком від 13 по 15 років та сертифікованого координатора (соціального педагога) Сокор Світлани Сергіївни, які допомагають розв'язувати конфлікти мирним шляхом, використовуючи в роботі відновні практики - медіацію, коло прийняття рішень, тематичні кола тощо. Давно відомо, що легше не сваритися, аніж потім миритися. Шкільна медіація - це, мабуть, найменш конфліктний і найбільш миролюбний спосіб заздалегідь, ще до виникнення, «втопити» будь-який конфлікт. А якщо сварка уже почалася - то цей метод найефективніший для врегулювання у шкільному середовищі.

Медіація - це добровільний і конфіденційний процес, у якому нейтральна третя особа (медіатор) допомагає сторонам знайти взаємоприйнятний варіант вирішення ситуації, що склалася.

  

Наш девіз: «Ми за дружбу і любов. Ні конфліктам знов і знов»
 
 

 Діяльність центру розв'язання конфліктів базується на принципах відновлювального підходу, який передбачає:

◊ повагу до особистості, віру в її здатність вирішувати конфлікти у найкращий для себе спосіб - учасники конфлікту активно залучені до процесу обговорення та самостійно приймають рішення щодо подальших дій; тому медіатор - це не суддя, не порадник, а "той, хто допомагає спілкуватися";
◊ відповідальність у стосунках та по відношенню до інших - процес переговорів побудовано таким чином, щоб учасники конфлікту мали можливість зрозуміти один одного, усвідомити власні вчинки та наслідки, до яких вони призводять, тобто власну відповідальність. Атмосфера довіри і поваги сприяє тому, що учасники конфлікту охочіше беруть на себе зобов'язання щодо виправлення ситуації або відновлення стосунків;
◊ віру в кожну особистість та її здатність змінюватися - вирішення конфлікту за участю медіатора побудовано як процес переговорів партнерів, а не суперників, що сприяє засвоєнню учнями іншої конструктивної моделі розв'язання конфліктів, яку вони можуть використовувати в майбутньому.

 

Правила попередження конфліктів:

• не приховуйте доброго відношення до людей, не скупіться на похвалу товаришам; • не розмовляйте відразу з напруженою,збудженою людиною; • постарайтеся подивитися на проблему очима опонента, « встати на його місце»; • вмійте примусити себе мовчати, коли вас зачіпають в дрібній сварці, будьте вище за дріб´язкові суперечки; • перш ніж сказати про неприємне, постарайтеся створити доброзичливу атмосферу,відзначте заслуги людини,його вдалі вчинки; • те, що справжні чоловіки вирішують суперечки бійкою - міф, тільки сильна і впевнена в собі людина здатна вийти із конфлікту без сутички.

 

    

 Громадський представник прав дітей - дитячий омбудсмен,

Коваль Аміна, Шевчук Анастасія, учениці 11-Б класу сформували команду.

Мета їхньої діяльності: підвищення поінформованості учнів закладу щодо дотримання прав дітей

 
Оcновні завдання омбудсмена:

• сприяння реалізації Конвенції ООН про права дитини у м. Вінниці;
• підвищення поінформованості дітей та громади міста про їхні права, через органи освіти та засоби масової інформації;
• вирішення питань, що стосуються захисту прав дітей, як пріоритетних у місцевих органах влади, а також сприяння змінам у ставленні громади міста до проблем дітей;
• надання конкретної допомоги дітям, права яких порушені, шляхом звернення до органів влади та правоохоронних органів.

 

Права дітей порушуються

• Коли не гарантована її безпека для життя та здоров'я.
• Коли її потреби ігноруються.
• Коли не задовольняються її основні потреби.
• Коли стосовно дитини простежуються випадки насильства або приниження.
• Коли порушується недоторканість дитини.
• Коли завдається шкода здоров'ю дитини.
• Коли дитину ізолюють.
• Коли навіюють страх за допомогою жестів, поглядів, погроз фізичного покарання.
• Коли перебивають дитину під час розмови, не дають їй можливість висловитись, повідомити про свої потреби, бажання.
• Коли дитину залякують, використовуючи при цьому суспільні установи(міліцію, спецшколу, колонію, лікарню).
• Коли порушують статеву недоторканість дитини.
• Коли вона не має права голосу у прийнятті важливого для сім'ї та дитини рішення.
• Коли дитина не може вільно висловлювати свої думки й почуття.
• Коли її особисті речі не є недоторканними.
• Коли її використовують у конфліктних ситуаціях із родичами.
• Коли дитина стає свідком приниження гідності інших людей.
 





Новини закладу
Корисні посилання
21023, м.Вінниця, вул. Чумацька, 266 тел.(0432) 68-89-97, 68-88-03 E-mail: sch20@galaxy.vn.ua vins20@ukr.net