Головна Історія закладу Шкільна символіка Контакти Звернення громадян
Рекомендації фахівця
 
 
ЩО ТРЕБА ЗНАТИ ПРО НЕБЕЗПЕКУ: ПАМ'ЯТКА ДИТИНІ
 

1. Не бери від незнайомих людей солодощі або подарунки й тим більше не ходи з ними нікуди без відома батьків. Навіть якщо тобі пообіцяють щось показати, покатати на машині або дати по грати в комп'ютерну гру.

2.На вулиці не підходь близько до незнайомих машин. Якщо до тебе звертається незнайома людина, ти можеш просто проігнорувати її звертання, мовчки піти й навіть втекти. Це - не неввічливість, а запорука безпеки. Казати «ні» - нормально!

3.Якщо ти бачиш, як незнайома людина кудись веде твого друга, не на магайся самостійно простежити за ними. Поклич на допомогу старших!

4. У будь-якій складній ситуації ти можеш звернутися до працівників міліції, торговельного центру, батьків із дітьми.

5.Якщо тебе змушують щось зробити погрозами або через насилля, ти мо- жеш і навіть мусиш кричати, кусатися, спробувати вирватися і втекти. Про все, що тебе турбує, можна і потрібно розповісти батькам. Це люди, які тебе завжди зрозуміють !

 

 
Поради щодо уникнення неприємностей з боку закону:
 1. Не ходи по вулицях один в пізній час без дорослих, не шукай пригод у небезпечних місцях (на будівельних майданчиках, пустирях, у лісосмугах).

 2. Не відчиняй двері квартири стороннім людям.

3. Не спілкуйся з підозрілими особами, відмовляйся від їхніх доручень щось кудись віднести або передати на словах.

4. Не наближайся до п'яних та до людей, які поводять себе неадекватно, бо вони можуть бути здатними до непередбачених дій.

5. Не вживай речовин сумнівного або токсичного (клей, ацетон тощо) походження. Пам'ятай, що правопорушення, скоєне в стадії алкогольного чи наркотичного сп'яніння, обтяжує вину.

6. Не носи з собою предмети (ніж, кийок тощо), наявність яких може викликати підозру.

7. Не будь надто впевненим у своїй силі, у сумнівній ситуації краще звернися за допомогою до дорослих.

 

 

 

 

  Останнім часом в засобах масової інформації (телешоу, новини, соціальні мережі) активно обговорюються питання про те, що серед дітей стала широко поширена віртуальна гра: "Біжи або помри!" Суть цієї гри - дитині дається завдання перебігти дорогу якомога ближче перед рухомим транспортом. Також поширюється нова небезпечна гра, в якій діти "купують" свою смерть. За умови завантаження стартового додатку, за дітьми закріплюється людина, яка стежить за виконанням завдань, останнім етапом гри - є суїцид.
 
Тому рекомендуємо батькам ЗВЕРНУТИ УВАГУ:
1. Підліток не висипається, навіть якщо рано лягає спати - простежте, чи спить він в ранні ранкові години.
2. Малює китів, метеликів, єдинорогів.
3. Учень належить до груп у соціальній мережі, що містять в назві наступне: "Кити пливуть вгору", "Розбуди мене в 4.20", f57, f58, "Тихий дім", "Ріна", "Напока", "Море китів", "50 днів до мого ... "хештеги: домкітів, 150зірок, ff33, d28, хочу у гру .
4. Підліток закрив вільний доступ до своєї сторінки в соціальній мережі «Контакт», заблокував доступ до докладної інформації, в листуванні з друзями (на особистій стіні) з'явились фрази "розбуди мене в 4.20", "я в грі". Найбільшої уваги та швидкого реагування потребує дитина, якщо на стіні з'являються цифри, починаючи від 50 і менше.
5. Переписується в «Вайбері» ( в інш. месенджерах) з незнайомими людьми, які дають дивні розпорядження. Занепокоєння батьків повинні викликати підозрілі хеш-теги: # F53 # f57 # f58 # d28 # морекітов # тіхійдом # хочувігру # млечнийпуть.
Основними причинами скоєння навмисних самоушкоджень дітьми є конфлікти в родині, з друзями чи однокласниками, негаразди в особистому житті на ґрунті нерозділеного кохання чи розставання з коханою людиною, психічна криза особистості яка пов'язана із посереднім оточуючим середовищем. Багато людей мають труднощі перебування у соціумі. 
Підлітки, схильні до самоушкоджень, можуть відчувати депресію, самотність, невпевненість у завтрашньому дні. Властива періоду становлення особистості самовпевненість у поєднанні з вказаними рисами породжує відчуття безвихідності з ситуації конфлікту, загострює переживання відчаю та самотності. При такому внутрішньому стані навіть незначний стрес може призвести до небезпеки навмисних самоушкоджень дитини.
 

 

 ПАМ'ЯТКА БАТЬКАМ ВІД ДИТИНИ

 

НЕ балуйте мене, ви мене цим псуєте. Я дуже добре знаю, що необов'язково давати мені все, що я прошу. Я просто випробовую вас.
НЕ бійтеся бути жорстким зі мною. Я віддаю перевагу саме такому підходу. Це дозволяє мені визначити своє місце. 
НЕ покладайтеся на силу у відносинах зі мною. Це привчить мене до того, що рахуватись потрібно лише з силою.
НЕ давайте обіцянок, яких ви не можете виконати. Це послабить віру в вас.
НЕ турбуйтеся занадто, коли я кажу: «Я вас ненавиджу». Я не маю це на увазі. Я просто хочу, щоб ви пошкодували про те, що зробили мені.
НЕ змушуйте мене відчувати себе молодшою, ніж я є насправді. Я відіграюся на вас за це, ставши «плаксою» і «скиглієм».
НЕ робіть для мене і за мене того, що я можу зробити для себе сама. Я можу продовжувати використовувати вас як прислугу.
НЕ виправляйте мене в присутності сторонніх людей. Я зверну набагато більше уваги на ваше зауваження, якщо ви скажете мені все спокійно віч-на-віч.
НЕ намагайтеся обговорювати мою поведінку в розпал конфлікту. Мій слух притупляється в цей час, і у мене не залишається бажання співпрацювати з вами. Буде краще, якщо ми поговоримо про це пізніше.
НЕ намагайтеся читати мені повчання та нотації. Ви будете здивовані, дізнавшись, як чудово я знаю, що таке добре і що таке погано.
НЕ змушуйте мене відчувати, що мої вчинки - смертний гріх. Я маю навчитися припускатися помилок, не відчуваючи при цьому, що я ні на що не здатна.
НЕ чіпляйтеся до мене і не бурчіть на мене. Якщо ви це робитимете, то я буду змушена захищатися, прикидаючись глухою.
НЕ надто випробовуйте мене на чесність. Заляканою я легко перетворюся на брехливу людину.
НЕ забувайте, що я люблю експериментувати. Таким чином я пізнаю світ, тому, будь ласка, змиріться з цим.
НЕ захищайте мене від наслідків власних помилок. Я вчуся на власному досвіді.
НЕ звертайте занадто багато уваги на мої маленькі хвороби. Я можу навчитися отримувати задоволення від поганого самопочуття, якщо це привертає до мене стільки уваги.
НЕ намагайтеся від мене звільнитися, коли я ставлю відверті запитання. Якщо ви не відповідатимете на них, ви побачите, що я взагалі перестану ставити вам питання і шукатиму інформацію деінде.
НЕ натякайте ніколи, що ви досконалі та непогрішні. Це дає мені відчуття марності спроб зрівнятися з вами.
НЕ турбуйтеся, що ми проводимо разом дуже мало часу. Значення має те, як ми його проводимо.
НЕХАЙ мої страхи та побоювання не викликають у вас занепокоєння. Інакше я боятимуся ще більше. Покажіть, що таке мужність.
НЕ забувайте, що я не можу успішно розвиватися без уваги та підбадьорення. Ставтеся до мене ТАК САМО, ЯК ВИ СТАВИТЕСЯ ДО СВОЇХ ДРУЗІВ. ТОДІ Я ТЕЖ СТАНУ ВАШИМ ДРУГОМ.
 
 Звернення учнів до вчителів
«Секрет встановлення добрих стосунків між учителями та учнями»
1. Спілкуйтеся з нами якомога більше, особливо в позаурочний час. Ми хочемо знати вас краще.
 2. Цікавтеся стосунками у нашому колективі. Пам'ятайте: якщо ви будете знати, хто з однолітками є для нас авторитетом, це допоможе на уроках.
3. Пригадайте себе у дитинстві та впізнайте в нас колишнього себе! Давайте вчитеся один в одного! Будь ласка, відчуйте нас, сприймайте нас такими, якими ми є, зрозумійте наш внутрішній світ. Тоді ви зможете передбачити нашу поведінку.
4. Пам'ятайте, що добрі стосунки легко руйнуються, їх треба постійно підживлювати. Дрібниць тут не буває. Щоб зміцнити наші добрі стосунки, давайте разом шукати спільні інтереси та потреби.
5. Не обманюйте нашої довіри. Її важко завоювати, та легко втратити. Будьте чесні з нами.
6. Примушуйте нас до чогось лише тоді, коли всі інші засоби впливу виявилися марними. Бо інакше ми можемо сприйняти це як посягання на нашу свободу особистості.
7. Вимагайте щось від нас з повагою. Нам легше сприйняти вимоги, якщо ви робите їх у ввічливій формі: вимоги-прохання, вимоги-поради.
8. Не будьте безапеляційними у своїх покараннях!
9. Ми любимо тих вчителів, які посміхаються та в яких є почуття гумору.
10. Зрозумійте, що часто ми мовчимо не від незнання предмета, а від страху перед аудиторією. Пригадайте свої перші уроки.
11. Викликаючи у нас почуття страху, ви принижуєте себе та нас. Ми починаємо хвилюватися та нічого не розуміємо. Подумки полічіть до десяти, перш ніж викликати нашихбатьків, робити запис у щоденниках чи відсилати нас до завуча: а чи не розписуєтесь ви у власному безсиллі?
12. Пояснюючи, переконуйте нас, дивіться на нас, не кричіть - в нас ще п'ять уроків.
13. Зрозумійте, ваш предмет - важливий, але він не центр Землі, є ще й інші!.. Не намагайтеся перекласти на домашнє завдання те, чого ви самі не встигли на уроці.
14. Не стрижіть нас, будь ласка, під один гребінець. Адже ми всі різні!
15. Пам'ятайте: те, наскільки легко нам вивчити ваш предмет, залежить тільки від вас
 
 

 

 





Новини закладу
Корисні посилання
21023, м.Вінниця, вул. Блюхера, 250 тел.(0432) 68-89-97, 68-88-03 E-mail: s20@edu.vn.ua vins20@ukr.net